Fietsenwinkel.nl is aldus eigen zeggen de grootste fietsenwinkel van heel Nederland en België. In de webshop op Fietsenwinkel.nl kunt u allerlei fietsen kopen. Gewone fietsen maar ook elektrische fietsen, fiets accessoires, fiets kleding en fietsdragers zijn online te bestellen. Er zijn vaak interessante aanbiedingen en de shop heeft een aantal belangrijke goede gewoonten. De klantenservice van Fietsenwinkel.nl bevind zich in Amsterdam en desgewenst kunt u ook uw nieuwe fiets of andere bestelling afhalen. Dit kan maandag t/m zaterdag in Lochem of vrijdag en zaterdag in Zwolle. U dient hiervoor tijdens het bestelproces “Zelf afhalen” aan te vinken.
Waarom bij shop Fietsenwinkel.nl bestellen?
Indien u voor 17:00 besteld bij de fietsenwinkel, dan morgen uw fiets in huis
Fietsenwinkel.nl levert direct of op afspraak
Er geldt een service aan huis door geheel Nederland
Een Bafang M400 motor en de ondersteuning ook boven de 25km/h willen handhaven?
Fluitje v/e cent!
https://www.youtube.com/watch?v=0YEDKbNS1oQ
Jan Sloter(Quote) (Reply)
-
0
0
Fietsenwinkel.nl heeft mij voornamelijk ellende bezorgd. In de winkel ben ik op zich goed geholpen bij het maken van de testritjes op een e-bike. Ik besloot de fiets te kopen, maar werd vanaf dat moment compleet verkeerd voorgelicht (in mijn ogen opgelicht). Ze hebben een duur servicepakket aangesmeerd, omdat ik anders geen korting zou krijgen. Bij thuiskomst bleek dat ook bij online bestellingen de korting gewoon zou gelden en dat er zelfs geen servicepakket aangeschaft hoefde te worden. Ik heb gevraagd het service pakket terug te draaien en dat deel van het geld terug te krijgen. Dit zou gebeuren en de fiets werd geleverd. Helaas werd ik later gebeld dat de fiets terug moest als ik het geld voor het servicepakket terug wilde. Ik zou een nieuwe fiets geleverd krijgen. Elke week verheugde ik me op de fiets, maar kreeg ik te horen dat de fiets nog niet geleverd kon worden. Na een paar weken bleek het zelfs zolang te gaan duren dat de fiets geleverd kon worden dat de maat voor mij vol was. Ik kreeg eindelijk een alternatief: een Tweedekansje met schade. Maar hier zou ik ineens meer geld voor moeten betalen dan de originele fiets. Via de telefoon kreeg ik te horen dat ik X euro terug zou krijgen. In de bevestigingsmail stond ineens weer een flink lager bedrag en meer konden ze er toch niet van maken. Na al het gedoe, alle moeite en alle frustraties heb ik de koop ontbonden. Fietsenwinkel.nl heeft misschien redelijke prijzen, maar zeker geen redelijke service. Ze maken fout op fout, beloven van alles, maar uiteindelijk kom je geen steek verder. Ik stap nooit meer een fietsenwinkel.nl winkel binnen en ga voortaan naar een winkel waar service wel hoog in het vaandel staat.
Ans(Quote) (Reply)
-
0
0
Wij hebben bij fietsenwinkel.nl tegelijkertijd een dames- en herenfiets besteld tw Gazelle Orange C330 NuVinci Hybrid M. Bovendien een Thule fietsdrager en hangslot. In totaal een bedrag van bijna 5000 Euro.
De heren- en damesfiets bleken bij levering een verschillende uitvoering versnellingsknop (shifter) te hebben. Die van de damesfiets week af van de afbeelding van de fiets die wij hadden besteld. Fietsenwinkel.nl reageerde als volgt: “De leverancier, Gazelle in dit geval, behoudt zich het recht de uitvoering te veranderen”. Zij (fietsenwinkel.nl) kunnen daaraan niets doen. Als coulance was fietsenwinkel.nl bereid de shifter van de damesfiets te vervangen maar daarvoor moesten wij de kosten van de shifter en montage zelf voor onze rekening nemen. M.a.w. om de fietsuitvoering te krijgen die wij hadden besteld moesten wij zelf extra kosten gaan maken. Dit hebben wij niet gedaan.
Kortom een belabberde service van fietsenwinkel.nl Indien u een fiets wenst te bestellen wees er dan op voorbereid dat u een fiets krijgt die afwijkt van de afbeeldingen op de site van fietsenwinkel.nl
Ad de Koning(Quote) (Reply)
-
0
0
Niet klantvriendelijk, niet meedenken, niet reageren op mail en niet terugbellen zoals afgesproken.
Had afgelopen zaterdag in Hilversum een e-bike besteld, deze zal woensdag uiterlijk donderdag geleverd worden. Had naderhand nog wat vragen per mail gesteld en kreeg geen antwoord.
Inmiddels was het donderdagmiddag 14.00 en nog steeds niks gehoord ook niet wanneer ik de fiets kon ophalen.
Gebeld naar klantenservice die wisten het ook niet, doorverbonden met winkel en die wisten het ook niet.
Zou terug gebeld worden, na twee uur nog niks gehoord te hebben ben ik maar naar de winkel gegaan.
Deze vertelde me doodleuk na enig gezoek in de computer dat deze zaterdag niet besteld was terwijl ik een aanbetaling had gedaan van 123 euro.
Nu werd deze pas volgende week woensdag pas geleverd.
Er was ook geen alternatief. Er kon ook amper een sorry af. Waar mensen werken worden fouten gemaakt was het enige wat ik te horen kreeg.
Heb de fiets geannuleerd en mijn aanbetaling terug gevraagd.
Ben toen naar van Beek gegaan heb daar voor bijna dezelfde prijs dezelfde fiets besteld en deze wordt zaterdag geleverd en om de besteltijd te overbruggen kreeg ik een e-bike te leen.
Frans(Quote) (Reply)
-
0
0
The original bike ordered took 4 weeks for delivery. It was delivered unusable due to a defective battery. This took an additional 10 days to resolve and only then because of some creative initiative on my part. But unknown to me this was only the beginning of a string of unacceptable encounters with Fietsenwinkel. The bike was stolen within a week after it was finally made usable. This created a whole other nightmare experience. Despite immediate submission of the required police report, keys, etc. It took more than 3 weeks to process the claim and now Fietsenwinkel tells me the earliest they can provide a replacement bike is more than 4 months from the date it was stolen. During this time I received different and conflicting information from each customer service rep I spoke with. None of it accurate or dependable. The term customer service is a misnomer here because everyone I had contact with was unfriendly, unhelpful, and uncaring. I thought I was smart in saving 400 euro by ordering from Fietsenwinkel but the time, energy, and frustration in dealing with this company was clearly not worth double that savings. Buyer beware! You have been informed so don’t be disappointed if you choose to business here.
edward(Quote) (Reply)
-
0
0
Telefonisch contact vriendelijk en rustig, wel steeds andere mensen. Specifieke vraag over een accessoire kon niet beantwoordt worden maar bleek bij levering er wel bij te zitten. Dit wisten ze overigens bij Sparta zelf ook niet! De afspraak over de levering werd de avond van tevoren per mail afgezegd zonder reden en mogelijkheid nog te overleggen. Erg frustrerend als je al een dag vrij hebt genomen. Volgende dag zelf moeten bellen en om 14.30 gehoord dat er bij het afmonteren een mankement bleek waarvoor een nieuw onderdeel nodig was. Levering dag later was in orde.
Leny de Wilt(Quote) (Reply)
-
0
0