Bij Sneakerbaas vindt je exclusieve sneakers van bekende & exclusieve merken! Sneakerbaas verzend gratis in heel Europa. De merken Nike, Jordan, Adidas, Puma, Reebok, Saucony en vele anderen vindt je terug in het assortiment. De prijzen zijn zeer concurrerend en bestellingen worden snel verzonden. Sneakerbaas bied vette sneakers aan van exclusieve merken. In de webshop vindt je de laatste modellen sneakers. Neem snel een kijkje en kijk of jij een paar leuke sneakers kan vinden. Indien je besteld bij Sneakerbaas zijn de verzendkosten geheel gratis. Een top actie nietwaar?! Een paar sneakers uitkiezen is niet moeilijk. De foto’s in de shop zijn duidelijk en er is een goede maattabel aanwezig.
Sneakerbaas ervaringen & reviews
Wil jij graag je Sneakerbaas ervaringen delen? Deel je beoordelingen online en plaats je reviews of klachten op deze website! U kunt uw klachten met de sneaker shop delen maar uw positieve feedback wordt ook zeker gewaardeerd. Schroom niet en deel uw ervaringen online! Ervaringen lezen en delen dat is waar u andere consumenten geheel gratis mee kunt helpen. Geef een reactie en deel uw mening.
Sxrxh,
Beste Sxrxh,
Vervelend om te horen dat jij de sneakers niet hebt kunnen retourneren. Graag willen wij je wijzen op ons retourbeleid: ” Een Sneakerbaas bestelling kan worden geretourneerd binnen 14 dagen na het plaatsen van de bestelling, mits de producten in originele staat verkeren.” In dit geval zijn de sneakers helaas niet in originele staat geretourneerd.
Je kan sneakers inderdaad retourneren indien de maat niet is zoals gewenst. Het is daarin tegen dus echter niet mogelijk sneakers te retourneren indien ze niet in de originele staat verkeren.
Wij hopen dat soortgelijke situaties in de toekomst worden voorkomen.
Indien je vragen of opmerkingen hebt, kan je contact opnemen met onze klantenservice: webshop@sneakerbaas.com
Met vriendelijke groet,
Gijs van Sneakerbaas
Sneakerbaas(Quote) (Reply)
-
0
0
Schoenen besteld, toegekomen en gepast.
Zaten mij te krap dus derict retour gezonden.
De retourzending werd niet geaccepteerd omdat de schoenen
er gedragen uit zagen?? Heb 135€ betaald voor schoenen die
te krap zaten… daarvoor bestaat retour toch? Echt super slechte service bij sneakerbaas
Sxrxh(Quote) (Reply)
-
0
0
Hier bestel ik nooit meer iets. Ten eerste wilde ik de sneakers terugsturen omdat ze niet paste. Per ongeluk de doos beschadigd, wel geretourneerd in de doos. Werd niet meer geaccepteerd en nu zit ik met die sneakers. Telefonisch contact is onmogelijk, je krijgt meteen een antwoordapparaat, ZEER irritant. De sneakers maar betaald omdat ik de enige ben met fatsoen om dit netjes af te handelen. Afterpay is de enige waar ik reacties van terugkreeg via de email, van sneakerbaas nooit meer iets gehoord via de mail!!
Schandalig hoe er met de klanten omgegaan wordt!!!! Zeer slechte communcatie!!
van Gelder(Quote) (Reply)
-
0
0
Beste Van Gelder,
Bedankt voor je review!
Dit is een hele vervelende situatie voor je. Graag willen wij deze alsnog oplossen samen met jou! Als je ons zou willen mailen op Webshop@sneakerbaas.com met jouw gegevens:
Ordernummer:
Email:
Naam:
Achternaam:
Dan kunnen we tot een gepaste oplossing komen voor jou! Graag willen we deze situatie zo snel mogelijk voor jou tot een beter einde brengen!
Neem je zo snel mogelijk contact met ons op?
Met vriendelijke groeten,
Marco
Customer Service
webshop sneakerbaas(Quote) (Reply)
-
0
0
In één woord: Perfect gewoon. Gisterenavond na 20:00 besteld en we dachten dat er nog een dag tussen zou zitten.. Niets is minder waar, vol verbazing en met grote vreugde kregen we een mail waarin stond dat het pakket verzonden was. Met een track en trace code de zending kunnen volgen en vandaag kwam het pakket zeer goed ingepakt aan!
Ingriid(Quote) (Reply)
-
0
0
Beste Ingrid,
Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je tevreden bent met onze geboden service en snelle levering. Graag vragen wij jou contact op te nemen met Sneakerbaas via webshop@sneakerbaas.com met daarin vermeld jouw ordernummer.
Vriendelijke groet,
Seth van Sneakerbaas
Seth van Sneakerbaas(Quote) (Reply)
-
0
0
hier bestel ik dus nooit weer wat! wat een gedoe om het artikel terug te sturen. ten eerste moet je een retourformulier downloaden en uitprinten wat normaal automatisch al word mee verzonden. en ten tweede moet je ook nog zelf de retourkosten betalen. vind dit totaal geen stijl! dus ik bestel nooit weer wat bij sneakerbaas. en ik lees veel meer slechte ervaringen. dus ik zou zeggen @sneakerbaas doe er wat mee.
anieka(Quote) (Reply)
-
0
0
Beste Anieka,
Bedankt voor de beoordeling. Wij zullen dit ten goede gebruiken om zo onze service te verbeteren. Voor het retourneren zijn de kosten momenteel voor klant zoals vermeld in onze voorwaarden. Mocht je nog verdere vragen hebben kan je ons altijd bereiken via webshop@sneakerbaas.com. Wij vinden het jammer dat je Sneakerbaas op deze manier hebt ervaren en natuurlijk zien wij dit graag anders!
Vriendelijke groet,
Seth van Sneakerbaas
Seth van Sneakerbaas(Quote) (Reply)
-
0
0
Een hele slechte ervaring gehad met deze webshop. Mijn zoon heeft een mooie paar Nike Air Jordans gekocht en deze werden netjes binnen 2 dagen geleverd, dus dat was super. Blij kind. Na de schoen een aantal keer te hebben gedragen is het klipje afgebroken van een van de schoenen wat van een slechtere kwaliteit was dan dat van de andere schoen (dunner materiaal). Contact gehad via de normale weg met Sneakerbaas en nadat zij gevraagd hadden om een foto, deze gestuurd (meerdere scherpe foto’s).
Conclusie van de medewerker die het gezien gehad is dat het inderdaad niet goed is en dat we mogen kiezen voor een nieuwe paar schoenen of een tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag. Om mijn tegoedbon te krijgen moet ik de schoenen op sturen en krijg ik ook nog eens de verzendkosten terug. Super allemaal. Nadat de schoenen ontvangen zijn kregen we opnieuw bericht dat de schoenen teveel gedragen waren en dat het de fout van mijn zoon was. De schoenen waren 3 weken daarvoor gekocht en heeft ze hooguit 3 keer gedragen. Uiteindelijk hebben ze aangegeven dat we niks vergoed krijgen en dat ze de kapotte schoenen terug gaan sturen. Heb weer contact met ze gehad en ze geconfronteerd met hun mail waarin ze anders beloven. Uiteindelijk proberen ze er vanaf te komen met een tegoedbon van eerst 15 euro en later 20 euro, terwijl de schoenen bijna 100 euro waren. Valt me heel erg tegen van deze grote club en ik laat het er niet bij zitten. Al moet ik mijn advocaat duizenden euro’s betalen, ik laat het hier niet bij zitten.
Groet,
de vader van een teleurgestelde jongen.
Rachid(Quote) (Reply)
-
0
0
Beste Rachid,
Bedankt voor je bestelling bij Sneakerbaas. Excuses voor deze vervelende ervaring. Helaas valt deze schade niet onder de garantie omdat deze is veroorzaakt door buitensporig gebruik. Omdat we het vervelend vinden hebben we een tegoedbon aangeboden. Als u nog verdere vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Roy van Sneakerbaas
Roy van Sneakerbaas(Quote) (Reply)
-
0
0
Beste Roy,
Je hebt nota bene zelf onderstaande mail gestuurd.
Wij zien inderdaad dat het klipje is afgebroken! Graag bieden wij jou de mogelijkheid de sneakers te retourneren en een nieuw paar sneakers uit te zoeken ter waarde van het aankoop bedrag. Ook heb je de mogelijkheid een gift-card te ontvangen van het aankoopbedrag. De gift-card heeft geen geldigheidsduur en kan je dus altijd gebruiken. Graag ontvangen wij jou IBAN gegevens om de retour kosten te kunnen vergoeden!
Alvast dank voor je medewerking.
Vriendelijke groet,
Roy
Met vriendelijke groet,
Customer Service
SneakerBaas
Oudegracht 106
3511 AV Utrecht
CHECK OUR FACEBOOK:https://www.facebook.com/Sneakerbaas
CHECK OUR TWITTER: https://twitter.com/Sneakerbaas
CHECK OUR INSTA: https://www.instagram.com/sneakerbaas
Rachid(Quote) (Reply)
-
0
0
Gisteren 10 minuten voor 6 besteld, vandaag al in huis!
Het pakketje was netjes verpakt en de schoenen zijn zoals precies als op de foto’s.
Heel erg tevreden met mijn mooie Asics! 🙂
Jasmijn(Quote) (Reply)
-
0
0
Ik heb twee bijzonder teleurstellende ervaringen met Sneakerbaas.
De volgende klacht heb ik gestuurd naar aanleiding van twee teleurstellende producten.
De eerste klacht betreft de Nike Trainerendor Baroque Brown SB-616575-206-EU en de tweede betreft de Blazer Mid Vintage QS:
Voor mij en mijn partner geldt beiden dat wij niet in deze schoenen komen! Er zit een soort van binnensok in die het onmogelijk maakt om in de schoenen te komen.
Zelf heb ik maat 38 maar neem voor sneakers altijd 38,5 zodat ik dikke sokken kan dragen maar zelfs zonder sok kom ik niet in deze sneaker. Bovendien heb ik zeer dunne voeten, met bijvoorbeeld pumps heb ik altijd het probleem dat ik hier uitglij. Ik vind het daarom extra bijzonder dat ik niet in deze sneaker kom.
Ik raad jullie dus ten zeerste aan om dit product nader te bekijken en uit de collectie te halen. Ik ben van mening dat jullie dit artikel niet mogen verkopen aan klanten en ik vind het daarom ook onterecht om de kosten te betalen voor het retour zenden.
Dit is overigens niet de eerste keer dat ik ontevreden ben over een geleverd product.
Mijn vorige bestelling; SB10221924 de Blazer Mid Vintage QS waren zeer slecht afgewerkt; de onderkant van de tong van de schoen is afgewerkt met schuim en hier is geen lederen laag overheen geplaatst, waardoor je tijdens het dragen gewoon het gele schuim zag zitten. Bovendien kwam ik er na een dag dragen achter dat er een foutje in de zool zit met blaren als gevolg.
Van Duy van de ‘Customer service’ kreeg ik het volgende bericht:
Beste Romy,
Bedankt voor uw bericht.
De Trainerendors kunnen inderdaad iets strakker om de voeten zitten door de binnensok.
Wij hebben verder geen klachten ontvangen over dit model dus zullen wij dit niet uit de collectie halen.
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen krijgt u van ons een bericht!
Met vriendelijke groet,
Duy
Customer service
Allereerst vind ik het heel bijzonder dat een bedrijf bij ontvangst van nota bene twee klachten het niet nodig acht om de mail te beginnen met ‘onze excuses voor’…
Ook grappig dat er vervolgens aangegeven wordt dat er verder geen klachten binnen zijn gekomen over dit product; Dit is niet zo vreemd gezien de sneakers op dat moment 1 dag in de verkoop waren gegaan!
Op mijn vraag wat betreft de kosten voor het retourneren is deze medewerker helemaal niet in gegaan. Kortom; als klant wordt je totaal genegeerd.
Nog nooit heb ik zoiets dergelijks mee gemaakt; met geen enkel bedrijf en laat staan een commercieel bedrijf. Voor mij de laatste bestelling geweest!
Romy(Quote) (Reply)
-
0
0
Beste Marcella,
Wat super vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Mijn collega gaat je vandaag nog contacten om tot een passende oplossing te komen. We willen je in ieder geval bedanken voor je feedback en wij zullen dit gebruiken om onze service te verbeteren.
Vriendelijke groet,
Roy van Sneakerbaas
Roy van Sneakerbaas(Quote) (Reply)
-
0
0
Bij retourneren kun je kiezen voor een nieuwe maat of een waardebon. Voor geld terug moet je ze mailen en wachten op een ‘declaratieformulier’. Hou toch op, ik heb 14 dagen voor retourneren vanaf BESTELdatum, waarbinnen ik dan ook nog X dagen moet wachten totdat zij besluiten terug te mailen?
Daarnaast is de klantenservice op facebook niet heel snel (24u) en is het taalgebruik schrikbarend slecht.
Hans Mulder(Quote) (Reply)
-
0
0
Beste Hans,
Bedankt voor je feedback, we meenemen dit mee in het verbeteren van ons retourenbeleid.
Sneakerbaas werkt inderdaad met een declaratieformulier die eenvoudig is aan te vragen bij de klantenservice. Op werkdagen streven wij ernaar om binnen een paar uur te reageren op emails en Facebook berichten (uiterlijk binnen 24 uur op werkdagen). Daarnaast is onze klantenservice op werkdagen tussen 9 en 16 uur telefonisch bereikbaar.
We vinden het jammer dat jij dit anders hebt ervaren. Graag nodigen wij je uit om contact met ons op te nemen via webshop@sneakerbaas.com. Helaas vinden we op de naam Hans Mulder geen orders en kunnen daardoor geen contact met je opnemen.
Nogmaals dank voor je feedback!
Roy
Customer service
Roy(Quote) (Reply)
-
0
0
Eerst verkeerde schoenen besteld, retour gestuurd via DHL en dezelfde dag nieuwe besteld. Kwamen binnen, twee verschillende maten in de doos. Teruggebracht in de winkel, Bart zou dezelfde dag een nieuw paar versturen. Helaas dus niet gebeurt, vrijdag in de winkel, woensdag erop pas de nieuwe schoenen binnen.
Nu kunnen ze de via DHL retour gezonden schoenen niet vinden, ik belde nml over waar het geld bleef van de eerste bestelling. Nu dus al twee weken bezig. Wat een zooitje daar. Als je mazzel hebt en in een keer de juiste schoenen ok, maar als je moet retouren of ruilen, hou je hart maar vast. Niet bereikbaar via de telefoon ook…..
Ondertussen zag ik dat de schoenen die ze daar aanbieden veel goedkoper zijn op bijvoorbeeld Adidas.com enzovoorts.
Daar bestel ik nooooooit meer.
Zeer ontevreden(Quote) (Reply)
-
0
0
Erg slechte service, schoenen besteld, kreeg beschadigde schoenen binnen enige optie die ik kreeg was een tegoedbon voor deze dramatische site om.nog een paar schoenen te bestellen.
Frits(Quote) (Reply)
-
0
0
Een webshop (koop op afstand) is altijd verplicht om het geldbedrag terug te boeken. Ook bij sales artikelen! Zolang je het maar binnen 14 retour stuurt. Geen tegoedbon accepteren dus!
mathilde(Quote) (Reply)
-
0
0
Erg teleurgesteld in deze webwinkel. Schoenen vielen tegen, dat kan gebeuren, maar het retourneren is een ramp. Het kost veel om de schoenen retour te sturen en als je je geld retour wilt ipv een tegoedbon moet je per email speciaal een aanvraagformulier aanvragen, invullen en meesturen. Dat heb ik allemaal keurig gedaan en nu krijg ik per mail alsnog een tegoedbon. Wat betekent dat ik nogmaals moet vragen om gewoon het aankoopbedrag retour te krijgen. Erg vervelend en daarom geen aanrader.
a.hania(Quote) (Reply)
-
0
0
Schoenen vrijdagavond om 19.49 uur besteld. De volgende dag om 11.20 uur in huis. Super!
Keurig netjes verpakt. Top sneakerbaad
Linda Bax(Quote) (Reply)
-
0
0
Zeer slechte ervaring met sneakerbaas. Ik heb schoenen besteld, maar ik kreeg ze in een andere maat. Op mijn mails reageren ze niet en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. De lijn is bezet of het bandje zegt dat ik tussen 9uur en 16uur moet bellen (wat ik ook gedaan heb). Ik twijfel of ik de schoenen moet retourneren gezien ze niet betrouwbaar overkomen (nu heb ik in ieder geval nog schoenen, vraag me af of ik mijn geld wel terug zou krijgen). Daarnaast moet je de schoenen binnen 14 dagen na de besteldatum terugzenden. Verzendkosten zijn voor de klant..administratiekosten moet je ook nog betalen. Slaat helemaal nergens op. Nooit meer sneakerbaas en kan het iedereen afraden.
stefanie(Quote) (Reply)
-
0
0
Ze hebben mij teruggebeld wat ik toch zeer netjes vond. Helaas hebben ze mijn goede maat niet meer beschikbaar. Ik kan ze retourzenden en krijg mijn geld terug of kan ervoor kiezen om een tegoedbon plus 20euro extra te nemen. Als alles gaat zoals beloofd, moet ik mijn mening bijstellen en ben alsnog tevreden over hun service.
stefanie(Quote) (Reply)
-
0
0
Ruim voor 20:00 besteld maar niet op tijd geleverd. Knap vervelend als je rekening houdt met een feestje en de infolijn die alleen zegt dat ze niet binnen komen.. Chille klantenservice…
Jordy(Quote) (Reply)
-
0
0
Zeer slechte ervaring met sneakerbaas. Kreeg de schoenen na 5 dagen. Was het de verkeerde maat! Terwijl ik ze voor vandaag nodig had 🙁 De klantenservice is niet bereikbaar. Alleen per mail. Nu moet ik retourkosten EN administratie kosten betalen door een fout van hunzelf O.M.G. hoe klantontvriendeijk en dom kan je als bedrijf zijn. Ik bestel nooit meer bij sneakkerbaas en raad het iedereen ook af!
Maria(Quote) (Reply)
-
0
0
Dank SNEAKERBAAS voor de snelle reactie en het ruilen van mijn schoenen!
Zoals belooft een positieve feedback.
Joke(Quote) (Reply)
-
0
0
Ik heb schoenen bij hen besteld. Toen bleek dat de productafbeelding niet overeen kwam met de geleverde schoenen (andere kleur) heb ik deze retour gezonden. Na diverse emails heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Sneakerbaas blijft steeds de datum uitstellen
Louis(Quote) (Reply)
-
0
0
Prima webshop, bestelling was snel in huis! Tevens gratis schoonmaak setje bij mijn order.
Bestel er zeker weer! Ik had zelf een 10 % korting met de code BAASKNALLER hopelijk werkt die nog een tijdje ..
Randie(Quote) (Reply)
-
0
0
besteling nog niet binnen, en geen bevestiging gehad je zou het binnen 18 uur binnen krijg maar wacht al bijna 3 dagen vind dit niet zo netjes, hoop dat ik ze nog binnen krijg of dat ik me geld terug krijg.
maar ik zou beter ergens anders je besteling bestellen mensen !
selina(Quote) (Reply)
-
0
0
ik heb inmiddels meer dan een week geleden 2 paar schoenen besteld en ik heb ze nogsteeds niet binnen. Toen ik mailde of ik mijn bestelling kon annuleren kreeg ik het antwoord dat dat niet mogelijk was vanwege de verhuizing…
bastiaan(Quote) (Reply)
-
0
0
Oh zeiden ze bij dat ze aan het verhuizen zijn!
Tegen mij zeiden ze dat er ingebroken was haha wacht nu al 4 weken.
Succes
Chicka(Quote) (Reply)
-
0
0
Top service, direct de dag erna binnen, en ook nog eens extra stickers.
Thanks guys!
Ricardo(Quote) (Reply)
-
0
0
Vanmiddag besteld om 14:00 nu nog geen verzendstatus
terwijl ze zeggen snelle levering
vandaag besteld morgen in huis
nou ik denk het niet
danielle(Quote) (Reply)
-
0
0
Goede ervaring met de webstore gehad, had me schoenen snel thuis en ze hadden me geholpen met het kiezen van de juiste maat!
Daarnaast ook nog een gratis schoonmaak setje voor me sneaker ter waarde van 18 euro! Ter compensatie dat het iets langer duurde.
Ga zeker weer me sneakers hier bestellen! Beter dan de webstore van Footlocker, moest 3 weken wachten op een bevestiging..
Jennifer Dangaard(Quote) (Reply)
-
0
0
Ze claimen gratis verzending te hebben, maar dit geldt alleen als je artikel in één keer goed is. Als je een verkeerde maat hebt en wil ruilen, mag je lekker voor de kosten opdraaien (6,75) dus zo ‘gratis’ is die verzending niet in z’n totaliteit.
Daarnaast, als je het helemaal besluit te retouren, rekenen ze 10 euro!!! om op die manier hun ‘gratis verzending’ te kunnen dekken. Dus als een artikel je niet bevalt, kan je dus én 6,75 betalen aan de retourzending, én 10 euro aan sneakerbaas. Ben je dus zo’n 17 euro kwijt voor niks. Zwaar onklantvriendelijk en slecht regelt, vind ik.
Communicatie slecht; toen ik hierover informeerde per mail met vragen, kreeg ik gewoon geen antwoord. Daarnaast zouden ze een paar dagen telefonisch niet bereikbaar zijn ivm verhuizing, maar 2 dagen vóór de datum die op de website vermeld stond waren ze al niet meer telefonisch bereikbaar.
Nee, ik ben blij met de sneakers die ik heb (uiteindelijk in de goeie maat) maar ik zal zeker niet weer opnieuw bestellen bij sneakerbaas.
Vera(Quote) (Reply)
-
0
0
Je werkt gewoon bij een andere webstore…commincatie is top wat zeur je nou.
Jennifer Dangaard(Quote) (Reply)
-
0
0
Goede ervaring gehad met deze webstore. Kleine fout in me order, direct goed opgelost met een mooi alternatief en gratis schoonmaak setje voor me sneakers..
Francis(Quote) (Reply)
-
0
0
Juist super goed geholpen door SneakerBaas, mijn schoen had een rare plooi. Na terugsturen direct de dag erna een nieuw paartje schoenen mogen ontvangen! Top service.
Lisa Hoes(Quote) (Reply)
-
0
0
Product besteld.
3 dagen later nog niet binnen.
klacht ingedient omdat de levering zo lang duurde maar nooit meer iets van gehoord.
dit noem ik geen service.
beter bestel je je sneakers ergens anders.
Thomas(Quote) (Reply)
-
0
0
Apart, ik ben juist super goed geholpen! Werk jij niet gewoon bij een andere webshop 😉
Lisa Hoes(Quote) (Reply)
-
0
0
Goede ervaring met deze webshop gehad, sneakers voor me gezin gekocht. 1 paar was een verkeerde maat, netjes omgeruild voor een ander model. Het verschil netjes terug gestort op me rekening, dat kon wel iets sneller maar ben zeker tevreden! Ook het spaarsysteem is handig zo krijg je later nog eens korting ook.
Jantien(Quote) (Reply)
-
0
0